À propositu di utensili da cucina in ghisa smaltata

Dopu chì l'utensili di ferru sò fusi in u metudu tradiziunale, un particulatu di vetru chjamatu "frit" hè appiicatu.Questu hè coccu trà 1200 è 1400 ºF, facendu chì a fritta si trasforma in una superficia liscia di porcellana chì hè ligata à u ferru.Ùn ci hè micca ghisa esposta nantu à i vostri utensili di cucina smaltati.I superfici neri, i bordi di vasi è i bordi di coperchi sò in porcellana matte.A finitura di porcellana (vetru) hè dura, ma pò esse chjappata se sbattuta o cascata.L'esmalte hè resistente à l'alimenti acidi è alkalini è pò esse usatu per marinate, coccu è rinfriscà.

A cucina cù a ghisa smaltata
Lavate è asciugate a stoviglie prima di u primu usu.Se l'utensili di cucina includenu Protettori di Pot di gomma, metteli da parte è conservali per u almacenamentu.
A ghisa smaltata pò esse aduprata nantu à i piani di cucina à gas, elettrici, ceramica è induzione, è sò sicuri in u fornu à 500 ° F.Ùn aduprate micca in i forni à microonde, nantu à e grille all'aperto o sopra i fochi.Sempre alzate a stoviglia per muvimenti.
Aduprate oliu vegetale o spray di cucina per una cucina megliu è una pulizia più faciule.
Ùn riscaldate micca un fornu olandese viotu o una casseruola coperta.Aghjunghjite l'acqua o l'oliu quandu u calore.
Per una longevità aghjunta, pre-riscalda è rinfriscà i vostri utensili di cucina gradualmente.
U calore bassu à mediu durante a cucina di stufa furnisce i migliori risultati per via di a ritenzione naturale di u calore di a ghisa.Ùn aduprate micca calore altu.
Per sbucciate, permette chì i cookwares venenu gradualmente à u calore.Spazzola a superficia di coccia è a superficia di l'alimentariu cù l'oliu vegetale appena prima di introduci l'alimentu in a padedda.
Aduprate utensili di lignu, silicone o nylon.U metallu pò scratch the porcellana.
A retenzioni di u calore di u ghisa esige menu energia per mantene a temperatura necessaria.Abbassate u burner per allughjà.
Quandu si trova nantu à una stufa, aduprate un bruciatore più vicinu in grandezza à u diametru di u fondu di a padedda per evità hotspots è surriscaldamentu di pareti laterali è manichi.
Aduprate i guanti di u fornu per prutegge e mani da i stoviglie è i pomi caldi.Prutegge i countertops / tables mettendu stoviglie calde nantu à trivets o panni pesanti.
Cura di e stoviglie in ghisa smaltata
Lasciate a coccia per rinfriscà.
Ancu s'ellu pò esse lavatu in lavastoviglie, lavà a manu cù acqua calda saponata è una spazzola in nylon hè cunsigliatu per priservà l'aspettu originale di a cucina.I succhi d'agrumi è i pulitori a base di agrumi (cumprese alcuni detergenti per lavastoviglie) ùn deve micca esse usatu, perchè ponu sbulicà u gloss esternu.
Se necessariu, aduprate pads di nylon o scrapers per sguassà i residui alimentari;i cuscinetti metallici o l'utensili graffieranno o scaglieranno la porcellana.
Ogni ora è tandu
Segui i passi sopra
Elimine le macchie leggere strofinando con un panno inumidito e Lodge Enamel Cleaner o un altro detergente per ceramica secondo le indicazioni su bottiglia.
Sè Necessariu
Segui tutti i passi sopra.
Per macchie persistenti, immerge l'internu di l'utensili di cucina per 2 à 3 ore cù una mistura di 3 cucchiai di bleach di casa per litru d'acqua.*
Per caccià stubborn furnuti nantu à l'alimentariu, porta à fogghiu 2 tazzi d'acqua è 4 tablespoons di baking soda.Foglie per uni pochi di minuti, poi aduprate un Pan Scraper per sbulicà l'alimentu.
Asciugate sempre a stoviglia bè è rimpiazzate i Protettori di Pot in gomma trà u bordu è u coperchiu prima di guardà in un locu frescu è asciuttu.Ùn impilate micca i utensili di cucina.
* Cù l'usu regulare è a cura, una ligera quantità di macchia permanente hè da aspittà cù utensili di cucina smaltati è ùn hà micca influenza in u rendiment.


Tempu di posta: Jul-07-2022