La padella in ghisa pre-stagionata

La padella in ghisa pre-stagionata
Una padella o una padella hè u pezzu più populari di u Cast Iron Cookware.Fattu di materiale poroso, una padella di ghisa, una frittrice o un wok assorberà l'oliu è formerà un revestimentu protettivu nantu à a so superficia.Una padella di ghisa hè l'utensili di cucina antiaderente originale utilizatu prima nantu à i carboni ardenti in un focu è dopu in una stufa di ghisa.Nuvelle tecniche di casting in sabbia, è l'intruduzioni di utensili di cucina pre-stagione, si prestanu à l'evoluzione di a superficia di cucina slick, è avà i cocchi di ghisa ponu esse aduprati nantu à a maiò parte di e stufe elettriche è di gas ghjustu fora di a scatula.
I padelle d'oghje venenu in tutte e forme è dimensioni, a padella tonda hè a più famosa.I padelle tondi varianu in dimensioni da 5" di diametru à a padella attualmente più grande fatta da EF HOMEDECO chì misura 17" di diametru.Una piccula padella hè perfetta per un ovu o dui, è se una patetta o duie di salsiccia hè desiderata cù i vostri ova, allora una padella di 10-1/4 "seria a vostra megliu scumessa. Dodeci inch skillets di diametru sò assai populari per u colazione. , un sandwich di furmagliu grigliatu per u pranzu, è u puddastru frittu per a cena. I padelle più grandi accolteranu un saccu di ova, hash di cornbeef, o patate. Una padedda profonda, comunmente chjamata frittura, cuntene più oliu, è hè perfetta per frittura di pesce. o pollulu.Una padella di chef hà i lati inclinati è un manicu arcuatu per i gourmands chì scuzzulate quant'è sbulicà.
Un Wok Modern Iron Cast Iron, tondo cù lati cunvessi è un fondu pianu, hè utilizatu per preparà verdura, frutti di mare, carne bovina o pollo per u vostru piattu frittu orientali preferitu.
A maiò parte di i pani di ghisa rotonda sò fatti cù un beccu per ogni latu, è i tappi cunvinziunali ùn si adattanu micca à questi.Un coperchiu di ghisa currettamente fatta si adatta à a vostra padella di ghisa strettamente, è redirige l'umidità in a padedda.

Pudete aduprà una padella di ghisa per quasi tuttu - basta chì pigliate u tempu di mantene è mantene in boni cundizioni.Hè per quessa chì vi mustraraghju cumu si staghjunate facilmente a vostra padella in ghisa è mantenela in grande ordine!
Sò sicuru chì a maiò parte di voi avete ricordi di i vostri missiavi o ancu di i bisnonni chì sguassate e so padelle di fondu pesante è frittu a cena.Ci hè un mutivu chì sti pani sò trasmessi da missiavu à nipote.U ghisa, quandu staghjunata bè, durà per parechje vita.Basta à cunnosce a scienza daretu à u prucessu di staghjunamentu è cumu fà.
Andemu à staghjunà !


Tempu di posta: Jul-07-2022