Cumu staghjone una padella in ghisa

Cumu staghjone una padella in ghisa
Pudete aduprà una padella di ghisa per quasi tuttu - basta chì pigliate u tempu di mantene è mantene in boni cundizioni.Hè per quessa chì vi mustraraghju cumu si staghjunate facilmente a vostra padella in ghisa è mantenela in grande ordine!
Sò sicuru chì a maiò parte di voi avete ricordi di i vostri missiavi o ancu di i bisnonni chì sguassate e so padelle di fondu pesante è frittu a cena.Ci hè un mutivu chì sti pani sò trasmessi da missiavu à nipote.U ghisa, quandu staghjunata bè, durà per parechje vita.Basta à cunnosce a scienza daretu à u prucessu di staghjunamentu è cumu fà.
Andemu à staghjunà !
Cogliu inseme usendu utensili di cucina smaltu
Prima di a festa di u New Year Chinese, avemu avutu sta cena in l'uffiziu.Mentre utilizendu i nostri prudutti per pruvà à fà un alimentu diliziosu, avemu pruvatu i nostri prudutti per via.In fatti, eramu tutti assai soddisfatti di sta cena.Avemu preparatu stufati, torte di risu calamar fritti, pollo bobo, anatra arrostita è qualchì snack.À u fondu, una ricetta secreta per u vinu di fruttu hè preparatu per tutti, spergu chì ti piace.

U wok cinese hè veramente faciule d'utilizà, soprattuttu quandu ci sò parechji membri di a famiglia, hè assai cunvenutu per coce assai piatti, è hè ancu assai stabile à aduprà nantu à a cucina à induzione.Cù a tappa di legnu currispondente, hè veramente pratica.

Inoltre, u pollulu hè stufatu in una casserole di ghisa, chì hè assai ecunomica, è hè veramente diliziosa.Ci hè ancu una mini pignatta cù una tavola di lignu, chì hè adattatu per snacks in più di staghjunazione, è i platti di pisci sò veramente una presenza abbagliante in a cucina.

Semu veramente felici di pudè furnisce questi vasi faciuli d'utilizà.Questa cena hè assai felice.Continueremu à travaglià dura per furnisce i nostri clienti chì credenu in i nostri prudutti cù una qualità megliu è un serviziu megliu.
Cunsiglii per u vinu di frutta (per duie buttigli di vinu russu):
2 * aranciu, 1 * limone, 200 g di zuccheru, 6 * chiodi di garofano, 1 * bastone di cannella, 3 * foglie d'alloru, 1 * noce moscata, 2 * anice stellata


Tempu di posta: Jul-07-2022